وی طراحی صحنه"افر" را متفاوت و متغیر معرفی کرد و افزود:«طراحی کاملاً پرتابل است و همراه با طراحی فوقالعاده بیضایی، تعویض صحنهها کاملاً در خدمت کار قرار دارد. تسلط آقای بیضایی بر کارگردانی و طراحی باعث شده که تعویض صحنهها کاملاً نامحسوس و در خدمت کار باشد.»
وی طراحی صحنه"افر" را متفاوت و متغیر معرفی کرد و افزود:«طراحی کاملاً پرتابل است و همراه با طراحی فوقالعاده بیضایی، تعویض صحنهها کاملاً در خدمت کار قرار دارد. تسلط آقای بیضایی بر کارگردانی و طراحی باعث شده که تعویض صحنهها کاملاً نامحسوس و در خدمت کار باشد.»
طراح صحنه نمایش"افرا" گفت:«صحنه این نمایش کاملاً پرتابل و متفاوت است.»
رضا شاپورزاده، که در حال حاضر طراحی صحنه سه نمایش به کارگردانی بهرام بیضایی، امیر امجد و علی سرابی را برعهده دارد، در گفتوگو با سایت ایرانتئاتر گفت:«معرفی من به آقای بیضایی از طریق افشین هاشمی و محمد رضاییراد اتفاق افتاد. چند طرح متفاوت درباره این کار پیشنهاد شد اما خود بیضایی پیشنهادها و راهنماییهای بسیاری برای طراحی صحنه داشت که به مرور متوجه شدم این راهنماییها به جا بوده و مرا در مسیر درستی قرار داده است.»
وی طراحی صحنه"افر" را متفاوت و متغیر معرفی کرد و افزود:«طراحی کاملاً پرتابل است و همراه با طراحی فوقالعاده بیضایی، تعویض صحنهها کاملاً در خدمت کار قرار دارد. تسلط آقای بیضایی بر کارگردانی و طراحی باعث شده که تعویض صحنهها کاملاً نامحسوس و در خدمت کار باشد.»
وی با توضیح این که نمایشنامه"افرا" نگارش خاصی دارد و هر لحظه اتفاق در محل جدیدی رخ میدهد، گفت:« امکان دارد مکانها تکراری باشند، اما در هر تکرار با فضاسازی جدید روبهروییم که ویژگیهای آن لحظه را در خود دارد.
وی که طراحی صحنه نمایش"بازرس هاند واقعی" به کارگردانی امیر امجد را نیز بر عهده دارد در این مورد گفت:«در این نمایش تماشاگرانی را میبینیم که خودمان جزءشان نیستیم طوری که از پشت صحنهها اتفاقاتی را شاهدیم. بنابراین در طراحی، بخشی از صحنه تئاتر و تماشاگرانش را میبینیم.»